Thursday, October 21, 2010

سبزهای گمنام / دیدار زهرا رهنورد با مهرداد اصلانی، از



زهرا رهنورد، نویسنده و استاد دانشگاه تهران به دیدار مهرداد اصلانی از زندانیان گمنام حوادث پس از انتخابات رفت .در این دیدار جمعی از زنان اصلاح طلب نیز رهنورد را همراهی می کردند .
به گزارش کلمه، مهرداد اصلانی یکی از شهروندان معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است که مدتی پیش از زندان اوین آزاد شده است . وی ۳۱ خرداد ماه ۸۸ به دلیل شرکت در تجمع های اعتراضی پس از انتخابات بازداشت و پس از تحمل یازده ماه حبس از زندان آزاد شد .
زهرا رهنورد در این دیداربا اشاره به مقاومت زندانیانی که در جریان حوادث پس از انتخابات به خصوص تجمعهای اعتراضی دستگیر شده اند، گفت :صبر و مقاومت این زندانیان مثال زدنی است و مهرداد اصلانی نیز یکی از همین زندانیان است که توانسته روزهای سخت و شرایط بد زندان را به خوبی تحمل کند هر چند این صبر و استقامت مختص او نبوده و خانواده اش نیز در طول دوران بازداشت مهرداد همواره صبر و استقامت به خرج داده اند .
در ادامه، این استاد دانشگاه با ابراز خوشحالی از آزادی مهرداد اصلانی ، تاکید کرد: این روزها و شرایط سخت گذراست و سرانجام روزی خواهد رسید که جنبش آزادی خواهی مردم به پیروزی می رسد و دیگر شاهد ظلم بر مردم و جوانان این سرزمین نخواهیم بود . این امر جز با پایداری ، صبر و استقامت نیز به دست نخواهد آمد .
وی همچنین با انتقاد از برخوردهای غیرانسانی و غیرقانونی با زندانیان سیاسی و خانواده‌هایشان در ماه‌های اخیر گفت : من امیدوارم که هر چه زودتر این رفتارهای غیر انسانی با زندانیان و خانواده هایشان پایان یابد و هرچه زودتر شاهد آزادی همه اسرای در بند جنبش سبز باشیم

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive