Wednesday, October 20, 2010

اطلاعيه از طرف مسعود بلوچ مسئول انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان


جديدا مطلع شدم که گرداننده "وبلاگ پهره" با انتشار يادداشتي (مطلب پائين)





http://www.pahra.blogsky.com/page/2/



در وبلاگ خود غيرمستقيم مرا(و گويا به چند نفرديگر) متهم به اهانتزني به وي و دوستانش نموده است.

همانطور که ازنوشته اش معلوم است تنها مدرکش اين است که "آ پي" آدرسهاي که او ذکر کرده به منطقه( Haninge)که همجوار با منطقه (Jordbro) که من در آنجا زندگي ميکنم تعلق دارد

در اينجا بنده شديدا اين اتهامات بي اساس را رد ميکنم و لازم است بگويم که هيچکدام از اين "آي پي" آدرسها متعلق به من و به آدرس مسکوني من نيست.همانطور که ذکر شد آدرس مسکوني من در بخش( Haninge) قرار ندارد

همچنين لازم به ذکر است که بنده هرگز(حتي يکبار هم) در بخش "نظرات" و يا بخش "آئميل" وبلاگ پهره مطلب ارسال نکرده ام



مسعود بلوچ مسئول انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان

دوشنبه, 11اکتبر , 2010

No comments:

Post a Comment

Followers

Blog Archive